A rendezők számításait sajnos keresztbe húzta a pályával szomszédos áruház hétvégi módosított nyitva tartása, ezért nem tudták megnyújtani a pálya hosszát. Viszont ez nem akadályozott senkit abban, hogy jól érezze magát. Nagy csata alakult ki, hiszen most nem az idő ellen kellett küzdeni, hanem test-test elleni csatában egymás ellen, hiszen befutó alapján értékelték a versenyzőket.
A verseny egy edzőkörből, egy időmérő körből és két futamból állt minden kategória számára. Az első viadal papírforma szerint zajlott, hiszen az időmérő alapján kialakult élbolyban szépen körözgettek a sofőrök, leszakítva magukról a lassúbb versenyzőket. Kisebb előzések ugyan voltak, de nagy csatákba senki sem bonyolódott.
A második futam hozta az igazi csatákat, izgalmakat, hiszen a gyorsabb versenyzők indultak a hátsó sorokból. A lassúbb, de ügyesen körözgető versenyzők okoztak némi meglepetést a „profiknak”, hiszen az íven gokartozókat nehéz volt megelőzni.
A nehezebbek között kisebb csaták közepette hamar Iván András állt az élre. A futam második felében Békefi Sándor egy kis féktávon megpöckölte az előtte haladót, aki ennek hatására kiszélesítette a kanyart, majd ezt kihasználva szűken fordulva, lekörözte az előtte lévőt és a második helyre hozta be a gokartját.
A középsúlyúaknál Ferencz Zoltán lepte meg legjobban a második futam résztvevőit, mert úgy körözgetett, hogy sehogy sem tudtak rajta fogást találni a mögöttes versenyzők, így ő örülhetett az első helynek, Temesvári Csaba pedig lekövetve őt a másodiknak.
A könnyűeknél akadtak a legnagyobb csaták. Az első pár kört Nagy László felvezetésével gurulták végig a versenyzők, majd jöttek az előzési kísérletek, melyek során hárman-négyen is koccantak, amikor egyszerre akartak elfordulni olyan kanyarban ahol, csak két gokart fért el. Voltak persze vitatott helyzetek is, mivel nem mindenki ugyanúgy látta az előzés pillanatát, így egy-egy bevetődős kifékezést és koccanásos elfordulást máshogy ítéltek meg a bírók és máshogy a résztvevő felek.
A következő háziversenyt októberben rendezik meg.