A helyszín már magában is egyedülálló, mert az országban szinte csak itt rendeznek a belváros lezárt utcáin autós rendezvényt, amely kiváló hangulatot biztosítót a versenyzőknek, illetve a nézőknek is.
Az esemény több szálon is kötődött Veszprémhez. A szentgotthárdi rendező, Hegyi László, a szlalom sportágban már elismert veszprémi SR Sport Egyesületet kérte fel, hogy segítsen a rendezvény lebonyolításban. Ezen kívül az ötvenkét indulóból kilenc volt veszprémi, akik közül négyen a veszprémi Sz&T-T Rally Team és az SR Sport Egyesületek színeiben versenyeztek és szép eredményekkel teljesítették a rájuk kiszabott feladatokat.
A belvárost a reggeli órákban zárták le és 8 óra után megkezdődtek a pályaépítési munkálatok. A gépátvétel reggel 9 órakor kezdődött, majd a regisztráció, pályabejárás és fél 11-kor az eligazítás, rajtszám osztás következett. 11 órakor napsütéses időben bőgtek fel a motorok és kezdődtek meg a látványban gazdag autózások. A pálya egyes részei főleg a hátsókerekes autóknak kedveztek, de volt ahol az elsőkerekes autók részesültek előnyben. A szlalom pályákról jól ismert bójasorokat hordók megkerülésével színesítették, ahol néhányan kihasználva a kézifék, esetleg hátsó kerék meghajtás adta lehetőségeket szépen köröztek és gumifüstbe borították a belváros utcáit.
Az első két kör zökkenőmentes teljesítése után kis szünet következett, ahol a pályabíróktól összeszedték a jegyzőkönyveket. Ez alatt Sulyok Bálint BMW-vel, Szalai Gergő pedig egy hátsókerekes Suzukival szórakoztatta a közönséget, így látványos autózásukkal a szünetben sem lankadt a figyelem.
A harmadik körben viszont jött a meglepetés: az égre pillantva egyre többen kezdtek aggódni a sűrű fellegek láttán és mondogatták, hogy most sem ússzuk meg eső nélkül a DSZK-s futamot. Többen viccelődtek is, hogy ha nem esne a további futamokon, akkor locsoló kocsit kellene rendelni. A harmadik kör elején indulók még örülhettek, mert száraz volt a pálya, ők javíthattak még a mért idejükön, de a mezőny felénél eleredt a nem várt eső és ez okozott egyeseknek némi meglepetést. Kisebb padkafogások ugyan voltak, de a futamok ennek ellenére rendben lezajlottak, és öt órakor már a díjkiosztón gyönyörködhettünk a jól megérdemelt díjakban. A szép üvegdíjak mellé értékes tárgynyereményeket is osztottak a rendezők.
Az abszolút első helyet a tizennyolc éves Bognár Martin 1.6-os Citroen Saxoval szerezte meg Lovász Kornél és Lovász Róbert előtt, akik egy BMW 330 kormányát tekergették. Érdekesség hogy az abszolút negyedik helyen alig lemaradva a dobogóról a veszprémi Pathy Dániel végzett az apjától kölcsönkapott Trabanttal.
Veszprémiek kategóriákban elért eredményei:
Pathy Dániel (SR Sport Egyesület versenyzője) Trabant A1 kategória 1. hely.
Nagy Richárd (Sz&T-T Rally Team versenyzője) BMW Junior kategória 1. hely.
Ifj. Mulicz László (SR Sport Egyesület versenyzője) Trabant N1 kategória 1. hely.
Szalai Gergő Suzuki RWD Proto kategória 2. hely.
Pathy László Trabant A1 kategória 3. hely.
Ifj. Fekete László BMW Junior kategória 3. hely.
Fekete László BMW H2 kategória 4. hely.
Ender Attila (Sz&T-T Rally Team versenyzője) BMW H2 kategória 5. hely.
Nagygyöry Csaba BMW H2 kategória 9. hely.
A Dunántúli Szlalom Kupa következő futamát 2014. szeptember 21-én rendezik, amelynek ismét a Veszprémi Aréna parkolója ad majd otthont. Ezzel kapcsolatban ITT találhat információt.